fbpx

Korjauspalvelu

Lymed Oy tarjoaa tuotteilleen korjauspalvelua. Korjaus tehdään aina Lymed Oy:n ehtojen mukaisesti. Lymed pidättää oikeuden olla tekemättä korjauksia tuotteen turvallisen käytön vaarantuessa, alkuperäisen käyttötarkoituksen muuttuessa tai mikäli korjauksen kulut ylittävät uuden tuotteen hinnan. Lymed voi myös kieltäytyä korjauksesta, mikäli korjattava tuote on poikkeuksellisen kulunut eikä korjaaminen paranna tuotteen käyttölaatua.

Tuotetta korjauttaessa tuotteeseen voi tulla alkuperäisestä mallista poikkeavia ratkaisuja, esim. saumojen määrä voi lisääntyä. Muutoksista mahdollisesti aiheutuvat epämukavuudet ovat korjauksen teettävän tahon vastuulla.

Jokainen korjaus ja sen kustannukset arvioidaan tilannekohtaisesti. Suuntaa-antavan korjaushinnaston löydät aineistopankistamme. Lymed Oy ei pääsääntöisesti tee muita korjauksia, kuin kyseisessä hinnastossa määritellyt, eikä korjauksia tehdä muihin kuin Lymed Oy:n tuotteisiin. Korjaushinnastossa annetut hinta-arviot ovat ei-sitovia ja suuntaa antavia. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 020 779 2233 tai sähköpostilla info(a)lymed.fi mikäli haluat, että arvioimme tuotteesi korjauskustannuksia ennen tuotteen meille toimittamista.

TAKUUKORJAUKSET

Mikäli epäilet, kuuluuko korjaus takuun piiriin, ota yhteyttä Lymediin tai Lymed-jälleenmyyjääsi erillisten palautusohjeiden saamiseksi.

KUINKA LÄHETÄN TUOTTEEN KORJAUKSEEN?

Ota aina ensin yhteyttä Lymed Oy:n asiakaspalveluun tai mikäli olet ostanut tuotteemme muusta vähittäismyyntipisteestä, sinua palvelleeseen jälleenmyyjään.

Tuotteiden tulee aina olla pestyjä (konepesu nurinpäin käännettynä) ja kuivia korjaukseen lähetettäessä. Lymed Oy pidättää oikeuden pestä tuotteen uudelleen, mikäli tuotteessa on silmin nähden havaittavissa mm. ihohilsettä tai tahroja.

Tuotantomme ei voi käsitellä pesemättömiä tai puutteellisesti pestyjä tuotteita. Lymed Oy perii tuotteen pesusta hinnaston mukaisen pesumaksun (18,60€ sis. ALV), mikäli katsoo pesun tarpeelliseksi siitä huolimatta, vaikka tuotteen lähettäjä olisi ilmoittanut korjauslähetyksen yhteydessä pesseensä tuotteen.

Tuotteen mukaan on täytettävä saate korjaukseen -lomake, joka on saatavilla aineistopankistamme (www.lymed.fi/aineistopankki). Mikäli haluat lähettää korjaussaatteen meille sähköisesti osoitteeseen info(a)lymed.fi ennen tuotteen saapumista korjaukseen, on tuotelähetyksessä kerrottava, mitä saatetta lähetetty korjaus koskee. Hoitolaitos tai terapeutti voi tarvittaessa liittää korjaussaatteen mukaan uusia mittakaavakkeita, kuvia tai piirroksia. Tuote tulee olla tunnistettavissa tuotteessa kiinni olevasta pesulapusta.

Tuotetta takaisin lähetettäessä tulee siihen merkata korjausta vaativa kohta, mikäli se ei selkeästi käy tuotteesta ilmi. Voit myös kertoa saatteeseen, mitä toivot tuotteen korjaukselta. Olemme yhteydessä sinuun ennen korjauksen suorittamista, mikäli niin toivot.

Lähetä tuotteet meille valitsemallasi tavalla. Tuotteen lähetyskustannukset ovat lähettäjän vastuulla. Suosittelemme aina lähettämään tuotteet seurantakoodillisella palvelulla sekä pyytämään lähetystapahtumasta kuitin siitä palvelusta, johon jätätte tuotteenne kuljetettavaksi.

TUOTTEIDEN PALAUTUS ASIAKKAALLE

Korjaukset tehdään pääsääntöisesti viiden arkipäivän aikana tuotteen saapumisesta Lymediin. Mikäli tuotannossamme on ruuhkaa, se voi mahdollisesti vaikuttaa korjausten käsittelyn nopeuteen.

Valmiit korjaukset lähetetään takaisin kirjepostilla (ellei asiakas toisin toivo), mikä saattaa vaikuttaa korjatun tuotteen saapumisaikaan. Korjauksen voi myös halutessaan noutaa valmistumisen jälkeen Lymed Oy:n myymälästä Tampereelta.

Lue myös: